web analytics

Skull and Bones ще не вийшла, а Ubisoft уже готується повертати за неї гроші

Після першого ігроладного показу Skull and Bones багатьом гравцям здалася free-to-play грою, але ні — це платний преміум-продукт, вартістю в 70 доларів (з поправкою на регіональну ціну). Спільноту дещо збентежив такий солідний цінник, бо наразі не зрозуміло, чим гра його виправдовуватиме.

Не розуміють цього і в Ubisoft, тому видавець розмістив на промо-сторінках гри в мережі ось такий банер.

Саме так, можливість повернути гроші за передзамовлення Ubisoft подає як перевагу гри. Власне, вперше про це було тихцем згадано ще в блогозаписі на офіційному сайті видавця, зробленому в день презентації Skulls and Bones, але там це подано просто як додаткову інформацію. Минає місяць — і тепер це одна з ключових особливостей передзамовлення.

Взагалі, сам факт такої комунікації є досить дивним, бо відшкодування покупки (як після, так і до релізу) — це безумовне право будь-якого покупця, про яке розробники й видавці зазвичай не нагадують. По-перше, це інформація рівня «сонце світить». По-друге, відшкодування — це процес, який завжди ініціює покупець, тому видавець тут узагалі ні до чого, аж поки не станеться той-таки запит, це банально не його справа. Ну а по-третє, якщо видавець так часто це згадує, то він підсвідомо готує покупців до того, що не просто можна, а треба буде повертати гроші за гру.

До того ж, зверніть увагу, що ця комунікація почалася на тому етапі, коли до релізу гри нам ще будуть її неодноразово показувати. Якщо зазвичай рекламна кампанія має бути побудована таким чином, щоби від моменту відкриття передзамовлень до релізу переконувати замовників, що все круто (навіть якщо насправді там не буде половини з показаного, а те, що лишилося — криве, косе і забаґоване по самі підколінки), Ubisoft навпаки немовби готується до того, що наступні презентації, трейлери, бета-тести —  коротше, всі заплановані штуки до 8 листопада — розчарують потенційних гравців і переконають їх скасувати передзамовлення.

Якщо сама Ubisoft аж так не вірить у Skull and Bones, то як це зможуть зробити звичайні гравці?

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Огляд Star Wars Outlaws (доповнюється)

Star Wars: Outlaws

«Uncharted від Ubisoft»: перші оцінки Star Wars Outlaws

Star Wars Outlaws

Дорелізний стрім Star Wars: Outlaws

Star Wars: Outlaws

Нова повноцінна частина Heroes of Might & Magic вийде в 2025, але розробляють її росіяни

heroes of might & magic olden era

Star Wars Outlaws — гра, яких ми не бачили від Ubisoft уже давно (але дуже хотіли)

Star Wars Outlaws

Ми ПЕРШИМИ в Україні пограли в Star Wars Outlaws. І це дуже…(ЕКСКЛЮЗИВ)

Star Wars Outlaws

Креативний керівник серії Mario+Rabbids покинув Ubisoft після 25 років роботи

Девід Соліані

Успіх Assassin’s Creed Shadows здійснить мрію продюсера з Capcom

ac shadows denji